Distribution

(Här lyssnar man)

Hej.

Har fått bra respons från spelningen i kyrkan, vill bara säga tack ännu en gång till alla er som var där och stöttade, betyder såå mkt för mig.

Har talat med Kamisol om musikvideon, den har skjutits upp lite och är inte klar ännu. Men de meddelar att efter Jul blir den klar.
Jag väntar med spänning.

Annars har jag precis påbörjat ett samarbete med ett distributionsbolag som heter "Musikhelp". Min erfarenhet av dom än så länge är mkt positiv. Dom är super trevliga och lättillgängliga. Och min kontakt där som heter Peter är fantastiskt trevlig. Det gillar vi! :-D

Vad som händer nu är att de hjälper till med att få ut min musik till nät-shoppar som t ex "Itunes", "CDon.com" och många många fler. Processen kan ta upp till 6v, men de försöker att beta av detta så fort som möjligt och det finns inget inom distributionen som heter "jag vill ha upp låtarna ett specifikt datum" utan de kommer upp lite när som, så pass på gott folk. Men jag ska ändå sätta ett release datum.

I nuläget ser det ut som att vi får vänta tills i slutet av januari eller början på Februari tills releasen. Så är det. jag har jobbat så hårt med detta nu och lagt ut sjukt mkt pengar så jag känner att jag kan inte stressa fram ett datum och riskera att allt blir pankaka..

Hörs snart mina vänner.


Kommentarer
Postat av: natta

sv: jora paris är en jätte fin stad har vart där förr och firat min födelsedag men inte alls kul när man inte får komma på planet för att det "gick sönder" och sen väntar på flygplatsen i timmar för att veta vad som händer för att sen åka med ALLA sina väskor till ett hotell mitt i natten när det är iskallt och trängas med 400 andra till.. näää inte kul och sen är inte fransmän så trevliga heller för del delen

2008-12-18 @ 03:05:29
URL: http://natalies.se
Postat av: Heidi

Vad kul det låter att hjulet börjar snurra åt rätt håll igen tjejen. Du förtjänar det. Som en egen julklapp till dig själv. Hoppas att du får en supermysig kväll =)

2008-12-18 @ 20:45:32
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0