I Studion igen..

Sitter i studion igen och får mega inspiration. Har en bra dag och jag hoppas får en del uträttat.

*Ska ha möte med en kollega ang lite juridiska frågor.

*Inspirations-Fika med mig själv i något mysigt café med internetuppkoppling.. det är viktigt!

*Har idag fått hjälp med att laga mitt ProTools (Ett musikprogram för att kunna producera låtar). Fick det i December förra året men det har strulat en del. Men det tråkiga är att min mikrofon verkar vara trasig så jag kan inte lägga sång. Ska kolla upp det idag i studion.

*Min producent Fredrik ska ha möte med ett av de större Skiv-förlagen i Sverige ang mig, i dagarna. Vi håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: musikpojken

Hej Minaya. Tack! Väldigt kul att höra att du gillar min blogg.



Diggar din blogg och dina låtar (var inne och snokade på din myspace). Riktigt nice!



Jag har ingen aning om hur man fixar "bakgrundsmusik" till sin blogg faktiskt.



Just nu har jag bara ett fåtal småklipp från covers jag har gjort på bloggen. Dessa hittar du enklast om du går in på kategorin "Covers".



Jag går fortfarande och funderar på om jag ska lägga upp mitt egna material på min blogg eller ej... Om/när det kommer upp eget material kommer det iaf hamna under kategorin "Färdiga låtar".



Håller tummarna för dig!

2008-08-20 @ 16:53:56
URL: http://musikpojken.blogg.se/
Postat av: tina

haha jag veet det är skit svårt fattar ingenting heller!

men om du klickar på "create free" under mp3 grejen på min sida så kan du göra en egen men du måste bli medlem sen när du lagt till alla dina låtar och fixat hur din mp3 ska se ut så ska du ta en kod som står, så går du in på din blogg sen arkiv sen länkar och så klickar du på ny länk och skriver in koden du fått från sidan av din mp3 grej det är lite komplicerat men testa iaf så kan jag hjälpa dig om du fastnat någonstans, haha hoppas du förstog något av det jag förklarade :P

2008-08-20 @ 18:00:45
URL: http://ttinas.blogg.se/
Postat av: Heidi

SV:Den e helt underbar. Älskar den. Hoppas att ni dag har varit toppen. =)

2008-08-20 @ 18:17:18
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: musikpojken

Lyssnade precis på senaste låten på din MySpace (Ung Sorg). Riktigt jävla bra om man uttrycker sig så. Texten träffade en soar spot, riktigt bra. Är det du som har skrivit texten?

2008-08-21 @ 03:18:10
URL: http://musikpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0